راحیل کربلا

مشخصات بلاگ
راحیل کربلا
آخرین مطالب
يكشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۲۰ ب.ظ

delet volume

حجم کم درایو c  و پر شدن مداومش یعنی کم شدن سرعت ویندوز و مشکلاتی دیگر.

اما با ترفندی میتوان از حجم یکی از درایوها کاست و به حجم دیگری اضافه کرد.با این پیش فرض بنده هم از قسمت Manage  به قصد همین کار وارد عمل شدم اما به دلیل مشغله های فکری و عدم تمرکز به جای گزینه shrinke volume  اشتباها گزینه delete volume  را زده و در کسری از ثانیه مهم ترین درایو سیستمم که حاوی مقالات ، ترجمه ها، کتاب ها، پاور ها ،سمینارها ، صدای ضبط شده اساتید و نهایتا پروپوزالم بود به طور کامل پاک شد!!!!

حاصل مراجعه 5 روزه به ده ها نفر از مهندسین کامپیوتر هم این بود که هیچ راهی برای برگشت اطلاعات وجود ندارد و تمامی تلاش هایم به معنای واقعی به هدر رفته اند!

امروز زمان اولین سمینارم بود و من در حالی در برابر همه قرار گرفتم که با وجود سعی و تلاش فراوان هیچ چیزی برای ارائه نداشتم.

و من ترسیدم.

ترسیدم از روزی که مصداق این آیه قرار گیرم:

أُولَـئِکَ الَّذِینَ حَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فِی الدُّنْیَا وَالآخِرَةِ وَمَا لَهُم مِّن نَّاصِرِینَ                                   

 آنها کسانى هستند که در دنیا و آخرت اعمالشان به هدر رفته، و براى آنان هیچ یاورى نخواهد بود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۰۶
راحیل کربلا

نظرات  (۲)

راه برگشت وجود داره ولی خرج داره

خوبه که آیات رو فقط تایپ نکنیم . . .
پاسخ:
بله شرکتی که فرمودید این کار رو انجام میده  رو پیدا کردم و باهاشون صحبت کردم اما هزینه ش در حد میلیونه و تمام اطلاعات رو هم برنمیگردونن!
ان شاءالله عامل باشیم

از کمک و راهنمایی شما هم ممنونم
وای خدای من!!!!!
وحشتناکــــــــــــــــــــــــــــــه
پاسخ:
آره خیلــــــــــــــی :((((((((((((((((((((((((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی